Haarlem – Pedagogisch Medewerker BSO

Aantal uur:10-15 uur per week

Werkdagen:  in overleg

Werktijden: van 12.30-18.30uur.

Wat ga je doen als je bij ons komt werken?

• Werken als pedagogisch medewerker BSO bij de Vlinderboom op School betekent dagelijks zorgen voor een warme en veilige omgeving voor kinderen van 4-12 jaar.
  • Binnen het gebouw van de vrijeschool is er ruimte om te spelen, knutselen, bouwen, lezen, verven, zagen en dansen. Samen met collega’s bereid je de activiteiten voor en stimuleer je een eigen inbreng van het kind. We zaaien plantjes om zo het groeiproces te volgen, maar we bakken ook broodjes en eten dit zelf op. De lunch is een moment van bijkomen en het eerste broodje wordt dan ook in stilte gegeten.
  • De dag sluiten we af met een voorleesmoment en spelen op het prachtige stoere schoolplein.
  • Je geeft een warme overdracht aan de ouders, waarna je met collega’s nog even de dag doorspreekt. Klinkt dit als de ideale werkdag voor jou? Solliciteer dan nu!

Beschik jij over:

• Een relevant diploma op minimaal MBO-niveau 4, zoals SPW, PW, Onderwijsassistent of een relevante lerarenopleiding zoals de Pabo? Of ben je in opleiding voor een studie die uiteindelijk kwalificeert voor de functie pedagogisch medewerker, dan mag je ook bij ons werken;
  • Affiniteit met de antroposofische visie of wil je je daarin ontwikkelen om daarna toe te passen in je werk;
  • Pedagogische vaardigheden waarin je je verder wilt verdiepen, maar ook in onze visie die jou als mens verdieping geeft en wellicht jou horizon kan verbreden.

Hierom wil jij echt bij ons werken:

• Een boeiende en afwisselende baan op een prachtige nieuwe en met zorg ingerichte locatie in Haarlem;
  • Een inspirerend en gedreven team van professionals om mee samen te werken;
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een goede pensioenregeling, financiële bijdrage aan je zorgverzekering, een riante reiskostenvergoeding en aanspraak op fietsplan bij ondertekenen van je contract;
  • Een marktconform salaris volgens de CAO Kinderopvang in schaal 6 (€2.385 – €3.192 bruto per maand op basis van 36 uur per week) met 3% eindejaarsuitkering – jouw salaris is afhankelijk van jouw werkervaring;
  • De mogelijkheid om overuren maandelijks uitbetaald te krijgen;
  • Ondersteuning en begeleiding van een pedagogisch coach;
  • Kansen om je te ontwikkelen binnen onze organisatie, doormiddel van een persoonlijk opleidingsbudget en wanneer passend doorgroeimogelijkheden naar schaal 7;
  • Mogelijkheid tot het volgen van workshops en cursussen op het gebied van antroposofische pedagogiek en vitaliteit in de Vlinderboom Academie;
  • Volgen van EHAK (Eerste Hulp aan Kinderen) en/of BHV cursus, door ons georganiseerd en bekostigd;
  • Wij hanteren een groepsgrootte op de BSO van 1 pedagogisch medewerker op 10 kinderen, gebaseerd op ons pedagogisch beleid. De landelijke norm is 1 PM op 12 kinderen.

Mis deze kans niet & solliciteer direct! We ontvangen graag een motivatiebrief en cv, maar je mag altijd even bellen om alvast wat vragen te stellen. Neem dan gerust contact op met Jana via J.vandenhooff@devlinderboom-opschool.nl
of via WhatsApp of telefoon op 06-36 42 51 88.

De sollicitatie procedure ziet er zo uit:

De sollicitatieprocedure begint met een telefoontje van Jana om elkaar wat beter te leren kennen. Vervolgens wordt besloten of je op de locatie komt kennismaken en meedraaien om zo de sfeer op de werkvloer te ervaren. Na afloop wordt de dag geëvalueerd en kan er een afspraak worden gemaakt voor een arbeidsvoorwaarden-gesprek. Bij een positieve uitkomst volgt er een contractaanbod.

SollicitATIE FORMULIER

Wij respecteren natuurlijk de regels rondom de AVG wetgeving, die terug te vinden zijn in onze Privacy Policy die hieronder te vinden is.

Bedankt voor je sollicitatie!

Een email ter bevestiging is onderweg.